2011. november 30., szerda

Kabát - pihe-puha gyönyörű kék - Jelenlegi ára: 1 Ft

                            Édes puha, meleg kabátka.  
      Alig használtuk. Foltot nem találtam rajta!  Kérlek nézd meg a
                                     méréseket!
Tekintettel arra, hogy használt ruháról van szó, kérlek csak akkor licitálj, ha ezt a
tényt elfogadod. Mindenkinek egy kicsit más elképzelése van a "használt illetve az
újszerű" megnevezéséről. Vásárlóként én is tapasztaltam, hogy az én szemem máshogy
látta a fényképen a ruhát, mint amit a postán megkaptam.
Ha bizonytalan vagy, kérdezz, mielőtt licitálnál!!! Ha több termékre licitálsz, megvárom a végét, csak kérlek jelezd nekem!!!
Ajánlottan postázok a a pénz beérkezése után 1-2 napon belül!
Utalásodnál kérlek tüntesd fel a felhsználó nevedet!
Sikeres licitálást kívánok!

Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-30 22:41
. Kabát - pihe-puha gyönyörű kék - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése