2011. október 24., hétfő

szőrmével diszitett fekete poncsó, pelerin - Jelenlegi ára: 1 Ft

fekete  ujja  +  nyaka  szürke  ocelot  mintás  műszőrmével diszitett  poncsó, pelerin .     Méretjelzése   nincs, de szerintem nem is szükséges, mert    a fazon miatt  szerintem S - XL es méretig is viselhető.   szine:   fekete!   eredeti szine : 1. 2. 3  és 7. 8 kép.   felül közvetlenül a nyaka alatt gombos, vartt,     karoknak kialakitott ujjrész miatt   komfortos!!   ujja hossza nyaktól mért. ujja  a szőrmés résznél  25 cm széles.   teljes kiteritett szélessége:   105 cm. anyaga: szerintem gyapjús!   finom meleg!     ÁLTALÁNOS MOSÁST IGÉNYEL!! a háztartásomban fellelt papircsomagolást részesitem előnyben, vastagon ragasztózva igy ne bubis boritékban, vagy diszcsomagolásban várdd a terméket, tehetném dobozba is, de akkor a vásárló többet fizetne a postáért ami szerintem felesleges!!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-02 09:00
. szőrmével diszitett fekete poncsó, pelerin - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése